Matbröd iFokus

Matbröd

Etikettbakprat
Läst 6887 ggr
[TrevorS]
5

Baka smörgåsrån själv?

Är det rent omöjligt att baka själv eller måste man fortsätta köpa?

Wopa
0

Undrar vad detta betyder på Tyska? Översättningsprogrammet säger så här:

"Är det över huvud taget möjligt att baka sig själv eller måste man köpa tills vidare?" Gråter

Min ugn är för liten för att jag ska kunna gräddas i den Tyst

Bin mal gespannt was das auf deutsch heißt.

Das Program liefert mir :

Ist es überhaupt möglich, sich selbst zu backen oder haben Sie auch weiterhin zu kaufen?Gråter

Mein Ofen ist zu klein um mich selbst zu rösten Tyst

[TrevorS]
0

Fragte sich, ob es gute Rezepte für "Smörgåsrån" eine Form von Keksen ist. Wäre Spaß, zu versuchen Backen etwas Ähnliches.

Smörgåsrån

Wopa
0

Wird mit einem speziellen Waffeleisen gebacken wie es aussieht. Dürfte auch mit einem Hörnchen-Waffeleisen gehen, allerdings ist dann die Oberfläche nur schwach ausgeprägt. Ich backe mit meinem Hörncheneisen Knäckebrot.

Hälsningar Wolfgang

MonisN
0

#2 Det går bra att svara på svenska annars får DesK och storost orimligt mycket att översättaFlört

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

DesK
0

Hum gissar att TrevorS och jag skrev samtidigt, men jag redigerade Wopas inlägg och TrevorS skrev sin översättning i nytt inlägg Glad

/Désirée

[TrevorS]
0

#3. Spännande, jo jag funderar, jag har haft ett våffeljärn i järn till vedspis, gjorde glass strutar förr., men den försvann efter en flytt.

Har du något bra recept? Du får gärna posta recept på kex man kan köra på tunna våffeljärn.

Wopa
0

#6 Direkte Rezepte für Kekse die mit dem Hörncheneisen gebacken werden habe ich nicht. Allerdings ein Rezept für Eiswaffeln, diese Waffeln kann man auch so essen oder Röllchen damit machen.   Hier das Rezept

Hälsningar Wolfgang

MonisN
0

#1 Hahaha! Det var en riktigt rolig översättningSkrattande

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

[TrevorS]
0

#7. Tack. SkrattandeHar sökt på rån men fick inte upp sidan då.