Matbröd iFokus

Matbröd

Etikettoff-topic
Läst 4544 ggr
[marion69]
0

SVAMP I FOKUS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag lanseras Svamp i fokus och ni är alla välkomna Glad

Visste ni att man även kan baka bröd med svamp i?

VÄLKOMMEN

Svamp iFokus

DesK
0

Marion69 välkommen in i gemenskapen Glad Sajten är jättetrevlig även om du bara plockar svamp i affären, kan jag berätta som har hunnit kika lite på den Glad Japp jag har bakat focaccia med smörstekta trattkantareller, löl och vitlök och det var inte fel Tungan ute

/Désirée

[Asta]
0

Det är dock något fel på länken i inslaget. Jag hittar dit ändå, men det kan vara bra att fixa till den.

Svamp är gott!

DesK
0

Nu funkar länken Glad

/Désirée

[TrevorS]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bakat med svamp men det blev inte gott måste jag säga.

Hittade föresten en svamp i en av mina blomkrukor. Märkligt, men vi har öppet fönster så det kan vara därför.

DesK
0

TrevorS hur gjorde du då?

/Désirée

[TrevorS]
0

Jag raffsade upp svampen med så mycket rötter jag kunde och planterade om. Ingen mer svamp än i alla fall. Nu har vi nästan bara stängda fönster eftersom det blir så fuktigt här inne annars.

DesK
0

Jag menade hur gjorde du när du bakade med svamp? Glad Jag har gjort matmuffins med svamp i och det blev bra.

/Désirée

[TrevorS]
0

#7. Jag bakade faktiskt matmuffins med svamp, även testat pannkaka med svamp, hittade ett recept i en gammal kokbok. Blev inte så gott heller. Däremot har jag gjort svampfyllning och på pizza det gillar jag. Skrattande

DesK
0

Marion söker Medarbetare till Svamp. Om du är intresserad ta kontakt med Marion via privat meddelande.

/Désirée