Matbröd iFokus

Matbröd

Etikettsurdegsbröd
Läst 1918 ggr
Bruja
0

Har äntligen en surdeg.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrattandeTack MonisN, för att du hjälpte mig, nu vet jag att jag har en levande rågsurdeg hemma, jagskall vårda den så. Bakade din "Valnötsbröd med surdeg", helt underbar.

Så tack igen Mona

[TrevorS]
0

Det ser riktigt smarrigt ut. Jag måste sätta igång med surdeg jag också snart. Får vänta tills jag får pengar först, jag bakar så mycket så mjölet tar lätt slut här.

DesK
0

#0 Å vad roligt att du fått till en bra surdeg Glad Monas recept är toppen Skrattande

#1 Du inte bara bakar mycket, utan du delar också generöst med dig av dina recept, vilket är jätteroligt Skrattande

/Désirée

[TrevorS]
0

#2. Det är bra att man delar med sig, man tappar oftast recept med tiden och då är de bra om de finns elektroniska. Det finns recept från min mormor som hon hade i huvudet och inte på papper, därför skriver jag alltid ner mina.

MonisN
0

GRATTIS Bruja! Jag visste att du skulle lyckas till slut! Du har varit så envis och ihärdig under lång tid så det känns extra roligt att det blev så bra. Ser fantastiskt gott utTungan ute Kan tänka mig att maken stod i bakgrunden och hurrade!!Skrattande 

Kram till er bådaGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.