Alla hjärtans dag!
På söndag den 14 februari är det alla hjärtans dag. Jag funderar på att göra någon hjärtformad moussebakelse eller tårta. Hjärtformade brödkringlor till frukost skulle också vara kul att prova.
Har ni några favoritrecept eller tips att dela med er av? Eller kanske har du en minnesvärd historia hur just du blev uppvaktad denna dag.
Skriv gärna och berätta!
Oj - alla hjärtans dag är vi jättedåliga på. Vi brukar faktist inte göra någonting särskilt alls. Vi är nog lika trista som ICA-Stig, tycker att det är handlarnas påhitt. Kan annars tipsa om en hjärtformad smörgåstårta.
Vi ska göra något trevligt helgen efter istället.
Sitter just nu med en mild variant av vinterkräksjukan så jag känner mig inte så sugen på något gott.
Usch stackars dig, inte kul med kräksjuka
Hoppas du snart blir frisk.
Vi brukar inte göra så mycket heller, men ibland kan det vara kul bara för att få anledninga att äta lite gott.
För några år sedan var vi i London den här dagen och dottern hade smugglat ner små presenter i väskan som hon hade köpt här hemma. Det var gulligt gjort!
Det blir snart bättre. Känner mig lite matt bara för jag vill inte äta. Så fort jag äter mår jag dåligt. Låter jag bli att äta är det OK.
Det tycker jag var jättegulligt av din dotter.
Jag hittade ett enkelt recept på hjärtformade bröd, fast egentligen kan man ju ta nästan vilket recepet som helst!

Varför inte göra den där goda foccian med soltorkade tomater och fetaost fast hjärtformat.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång