Morotsflingor?
Jag har tidigare mixat morötter och pressat ur vätskan och torkat dem, men om man nu vill vara lat och köpa? Hittar recept med morotsflingor i, än så länge har jag bara hittat det till gnagare på ICA men det borde ju finnas som inte är till djur?
JAg hittade hälsokost som har i alla fall 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Härligt! Tack så mycket Rita. Har letat men inte tänkt att kolla på hälsokostaffärer, brukar annars vara det jag kollar först.
Kanske kan lata mig lite när jag gör mina biffar också. 
Just så
Visst är det ju billigare att köpa morotsflingor till djur, hittade 500 grams påser för mindre än denna, men sen är frågan hur kvaliteten är, vad som är proppat i för att det skall se mer ut och så vidare..
Hälsokostprodukter har man i alla fall en lite säkrare garanti på råvaran även om det försigkommer en del snusk i tillberedning där med. Du kan väl kolla med din lokala hälsokost om dom kan få tag på fibermin flingor bland några av sina leverantörer? I så fall kan det ju vara du kan ta hem en låda och betala mindre per påse då än du behöver från en nätbutik.
Jag skulle inte våga köpa något som är till djur då jag känner till hemligheten på solrosfrön till fåglar.
Det behöver de inte skriva ut heller då det inte är till människor och att man inte kan ta hänsyn till fåglar som flyger utomhus.
Kan ju alltid fråga här inne i stan, de tar gärna in, dock lägger de oftast på det dubbla på produkterna tyvärr. Får se vad som händer, men det var inte så dyrt på den sidan i alla fall med tanke på att man inte använder mängder av det.
Som fiberhusk, 100 gram kostar ju en del, men man använder ju bara några gram varje gång så det räcker till många bröd.
jo presis så
Men har du tur så har kanske hälsokosten sådan hemma i perioder, annars får du väl trumma ihop ett par tre andra som även vill ha morotsflingor så kan ni dela på frakten från den nätaffärn 
Hum Trevor? Titta här. Det står inte pris men man kan kanske kontakta dom och få veta väm dom har som återförsälgare? Det vore ju nåt, dom har 5 kg påser med torkade morotsflingor!
Och dom har ärtflingor, majskroketter och annat mysigt 
Vilken bra hemsida, tack Rita-S, det ska jag göra! Vore toppen med så mycket älskar storpack!
Trodde nog du skulle gilla't :D