Knäckebröd
För några veckor sedan upptäckte jag ett nytt litet delikatessknäcke, eller sticks som heter Vilmas. Det finns i några olika smaker. Min favorit är rosmarin och salt.
Vilket knäckebröd är din favorit?

Detta har jag inte provat men det finns nåt liknande med havsalt som är supergott.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Monis det knäckebrödet ska jag kika efter nästa gång 
Alltid roligt med omväxling.
Vår nuvarande favorit är Spisbröd från Pyramidbageriet.
/Désirée
Ni måste prova! Det är jättegott, men tyvärr lite dyrt. Men ibland måste man få kosta på sig
Knäcke bröd är ju så gott. Gillar nästan alla sorter, lite beroende på årstid och tillfälle. Har för det mesta flera sorter hemma.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Vilmas sticks har jag köpt! Jag upptäckte det för ganska länge sedn på en restaurang där jag var tvungen att fråga vad det var för sort. Gillar också rosmarin och salt.
Ettt annat väldigt gott knäckebröd är Grännaknäcke tycker jag. Sedan gillar jag et finskt knäckebröd som heter Ylhäisten leipä.Förr när vi var i Finland relativt ofta (mamma kommer därifrån) brukade vi ha kofferten full när vi åktehem. Numera är jag överlycklig varje gång jag lyckas få tag i ett paket.

Vilmas råg av surdeg och Vilmas sesam o vallmo vann vi på Matmässan i Älvsjö i höstas. Hade aldrig smakat dem förut men så underbart goa de var. Godaste av de två vi hade var råg/surdeg. Det bara försvann.
Skickar med en bild på allt det vi vann då på mässan på gratislotter de delade ut. Tror det var i Allt om mats monter. Det blev nästan retligt till slut
, för vi vann:
1:a pris en matkasse full med livsmedel från Markatta,
2:a pris fyra paket Vilmaknäckebröd (2 paket fick grabben, ej med på bild)
5:e pris en digitalvåg
Om jag minns rätt var det sex vintser allt som allt och vi tre i vår familj som var där vann tre av dem. Ibland ska man väl ha tur antar jag
.
#6 Det var inte illa! Jag vinner aldrig nåt, eller nästa aldrig i alla fall. Vilmas måste bara finnas i skåpet! Det är underbart gott. Det får nog bli ett sånt nu känner jag
*Rusar till skåpet*
OT: Jag fick en gratis trisslott från msn i går och vann 50 kronor, så ibland har jag tur
Vart kan man vinna detta?
Matmässorna brukar ha olika tävlingar där man kan vinna allt möjligt ätbart 
/Désirée
Kanske borde göra gå på mässor då.