Mitt nya brödskåp
Nu har vi äntligen kommit igång med att färdigställa vår lilla köksrenovering
Härligt att det finns skåp som är 90 centimeter breda att ha över kyl och frys med det måttet 
Efter mina 2 lyckade knäckebrödsbak kom familjen och jag överens om att vi i fortsättningen bakar också vårt knäckebröd själva
Vad tror ni händer då? Jo, en släkting till min sambo kom hit med en hel kartong rundrut + några paket fäbodknäcke som tack för hjälpen att sambon hade hjälpt kusinen med en krånglande dator. Jaha, var får man plats med allt detta då?
/Désirée
Du kan ju alltid skicka ner ett par paket till mig, vi är storkonsumenter av knäckebröd. Börjar bli dags för en snart känner jag
Jag skickar lite med brödbandet 
/Désirée
Tack

Vi äter också massor med knäckebröd men visst är hembakat godast. Men jag kan hjälpa dig också Désirée 
I går bakade jag efter knäckebrödsreceptet som finns i Martins bok. Ska kolla in ditt knäckebrödsrecept sen Désirée. Det finns väl här någonstans om jag inte minns fel.
Då får jag väl skicka lite till dig också med brödbandet 
Japp i gruppen 08. Tunnbröd, knäckbröd och kex finns flera recept på knäckebröd. Här är länk till mitt recept, egentligen så är det Anna Bergenströms recept. Om du bakar efter något annat recept så lägg gärna in det här också 
/Désirée