Matbröd iFokus

Matbröd

Etikettoff-topic
Läst 1486 ggr
zissi
0

Äntligen vinst!

En blomsteraffär här i byn har två gånger om året en blomsterkväll i grannbyns kyrka. Där gör de massor olika blomsterarrangemang som blir vinster till alla de lotter vi tar under kvällens lopp. Floristerna är så otroligt duktiga att hitta på nytt varje gång. Idéerna tar visst aldrig slut för dem. Vinsterna är oftast värda 400-800 kronor och det brukar vara cirka 15 stycken. Sen är det lika många tröstpriser. I år var det en garndekorerad söt liten kruka med en viol i som var tröstpris. Det är så roligt att följa dessa tre duktiga tjejer när de skapar och berättar därtill.

Jag har varit på dessa underbara blomsterkvällar sen de startade för 11 år sedan, men alltid kommit hem tomhänt.

Men i kväll hände det som jag inte trodde var ämnat för mig: EN BLOMSTERVINST MED TILLHÖRANDE KRUKA! Skrattande

zissi
0

Jag har tagit så många kort på denna bukett sen jag kom hem, och ni ska inte behöva titta på alla, men en till ska jag plåga er med Flört

Håll till godo! Glad

salasso
0

Grattis till den fina blomsteruppsättningen! Jättefin!Skrattande

Vänlig Hälsning

Sören Skrattande

medarbetare i Matbröd

storost
0

Grattis till den jättefina vinsten!!Glad

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

DesK
0

Grattis till den fina vinsten! Glad

Du får "plåga" oss hur mycket du vill med sådana fina bilder Flört

/Désirée

MonisN
0

Grattis! Vad roligt att vinna! Att arrangera blomsteruppsättningar är en svår konst. Jag förundras alltid hur duktiga dessa florister är.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.