Chokladsnittar?
Hej och hallå! Har just hittat denna sajt och jösses vilka godsaker man kan hitta!
Men nu till frågan: jag gör gärna kladdkakor, det är superenkelt och gott! Men, jag skulle vilja göra typ sega snittar också. Är ingen hejare på bakning, så jag efterlyser ett enkelt recept!
Jag glömde säga att det inte får vara nötter, mandel, jordnötter eller kokos i den, då jag har en allergiker hemma..
Halloj och välkommen! 
Min yngsta dotter brukar göra goda chokladsnittar utan tillbehören som du räknar upp ovan. Jag ska fråga henne när hon kommer hem om receptet och lägger in det här då. Det kommer alltså in under kvällen eller imorgon. Hoppas att du kan vänta så länge!
/Désirée
Tackar tackar!
Visst kan jag vänta! Fick ett infall här när jag såg en bild på helt underbara bruna snittar..
Hur gammal är din yngsta? Jag har fem tummar i varje hand, men det kanske t.o.m. jag kan fixa då. 
Fem tummar i varje hand! Oj oj oj
Det är bland annat sånt vi försöker hjälpa till att bota här 
Min "lilltjej" är numera 13 år och ett halvt huvud längre än jag. Receptet hon använder finns i nån av mina många kokböcker, men det går fortare att fråga henne än att leta rätt på det. jag vet att det är ett enkelt och lättgjort recept.
/Désirée
Låter finemang!
(Både med enkelt recept och att ni kan bota såna som jag) 
Så nu finns receptet på Enkla chokladsnittar här 
/Désirée
Niger och bockar!