Annons:
Etikettbakprat
Läst 676 ggr
Tant Grön
11/14/18, 9:19 PM

Hittade just denna sidan

Vilka annorlunda och spännande bröd. Var länge sedan jag bakade bröd, men detta var väldigt inspirerande.  http://zeinaskitchen.se/category/brod/

Annons:
DesK
11/14/18, 9:29 PM
#1

Zeina Mourtada är helt underbar, jag köpte hennes kokbok, direkt när den kom ut 😍

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tant Grön
11/14/18, 9:32 PM
#2

Visste inte att hon gett ut en kokbok. Skulle vilja ha den, men har redan alldeles för många kokböcker. Men kommer nog att önska den i julklapp. 🙂

Loris M
11/14/18, 9:32 PM
#3

#1 Samma här. Gillar hennes recept och att hon experimenterar och blandar svensk husmanskost med rätter från andra delar av världen. Och att hon även oftast har vegetariska alternativ.

DesK
11/14/18, 9:40 PM
#4

Hennes kokbok och blogg kan varmt rekommenderas. Trevlig blandning av recept och som du Loris M säger oftast ett vegetariskt alternativ. Hennes man är visst vegetarian 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tant Grön
11/14/18, 9:44 PM
#5

#4 Inte undra på att han är, så god mat som hon lagar. 🙂

Loris M
11/14/18, 9:51 PM
#6

#4 Det visste jag inte. Då förstår jag att hon känner sig extra motiverad att laga vegetariskt. 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: