Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1538 ggr
DesK
2/6/18, 7:31 PM

Nytt på Matbröd

Först vill jag tacka Snovit för den tid som hon har lagt på sajten. Så stort tack för ditt engagement! 🌺

Sedan vill jag tala om att jag nu åter är värd här, efter en längre tids frånvaro. Till min glädje har Carmarino, värd för Choklad och Julen, tackat ja till att vara medis här 🙂

Vi hoppas båda att såväl gamla som nya medlemmar, vill delta i diskussionerna här. Skriv gärna era önskemål om vad ni vill se på sajten här nedan. Om någon vill skriva en artikel, så kontakta mig eller Carmarino.

Väl mött! 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Soligajag1
2/6/18, 10:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tack så mycket för info och jag kommer gärna Med olika förslag på bakning , mm . Är inte någon super bagerska , men jag Älskar verkligen att baka , laga mat , göra fina desserter. Kram från Soligajag_1 😀

HH 🙂

Pyttelite
2/6/18, 10:54 PM
#2

Så härligt både med kafferep med bullar och friska tag i bakugnen - Lycka till hela gänget!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


DesK
2/7/18, 6:24 AM
#3

Trevligt Soligajag, vi har även en grupp för vetebröd, kakor och söta bakverk 🙂 så det är bara att skriva av hjärtans lust 🙂

Pyttelite, tack, ja nu försöker vi få upp bakångan och igång surdegen 😃

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Carmarino
2/7/18, 9:37 AM
#4

Kan ju tillägga att jag även är medis på Bakverk iFokus, så det kan förhoppningsvis bli lite "korsbefruktning" mellan dessa sajter. Bägge gäller ju bakning.👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

DesK
2/7/18, 2:39 PM
#5

Carmarino, sådan korsbefruktning uppskattas mycket 🙂

Jag har gått igenom länklistan och tagit bort döda länkar. Kika gärna in där och säg till om det saknas några bra länkar 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: