OT- Off Topic

Nytt på Matbröd

2018-02-06 19:31 #0 av: DesK

Först vill jag tacka Snovit för den tid som hon har lagt på sajten. Så stort tack för ditt engagement! Blomma

Sedan vill jag tala om att jag nu åter är värd här, efter en längre tids frånvaro. Till min glädje har Carmarino, värd för Choklad och Julen, tackat ja till att vara medis här Glad

Vi hoppas båda att såväl gamla som nya medlemmar, vill delta i diskussionerna här. Skriv gärna era önskemål om vad ni vill se på sajten här nedan. Om någon vill skriva en artikel, så kontakta mig eller Carmarino.

Väl mött! Glad

Désirée

Anmäl
2018-02-06 22:51 #1 av: Soligajag1

Tack så mycket för info och jag kommer gärna
Med olika förslag på bakning , mm .
Är inte någon super bagerska , men jag
Älskar verkligen att baka , laga mat , göra fina desserter.
Kram från Soligajag_1 😀

HH Glad 

Anmäl
2018-02-06 22:54 #2 av: Pyttelite

Så härligt både med kafferep med bullar och friska tag i bakugnen - Lycka till hela gänget!

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Anmäl
2018-02-07 06:24 #3 av: DesK

Trevligt Soligajag, vi har även en grupp för vetebröd, kakor och söta bakverk Glad så det är bara att skriva av hjärtans lust Glad

Pyttelite, tack, ja nu försöker vi få upp bakångan och igång surdegen Skrattar

Désirée

Anmäl
2018-02-07 09:37 #4 av: Carmarino

Kan ju tillägga att jag även är medis på Bakverk iFokus, så det kan förhoppningsvis bli lite "korsbefruktning" mellan dessa sajter. Bägge gäller ju bakning.Tummen upp

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-02-07 14:39 #5 av: DesK

Carmarino, sådan korsbefruktning uppskattas mycket Glad

Jag har gått igenom länklistan och tagit bort döda länkar. Kika gärna in där och säg till om det saknas några bra länkar Glad

Désirée

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.