Annons:
Etikettpresentationer
Läst 2120 ggr
[Spanaren]
2010-06-01 17:08

Bloggvärlden!

Har ni som jag börjat med att blogga?

Vilken fullträff för mig med att hitta en sajt där det finns gratis hemsidor ute på nätet.

Vill jag inte ha reklam på min hemsida så kan jag betala för att slippa det! Men vem bryr sig!

Alltså detta blev som ett gift för mig och varje morgon ska det skrivas och letas efter andra saker som jag vill visa upp för alla som gör besök hos mig.

Jag har lagt ut mina fotografier och jag har även gjort två filmer med några av dessa naturkort.

Om ni inte känner till mig sen förr, så kan jag berätta att jag skriver amatörmässigt inne i kapitel 1 på mina egna böcker.

Kapitel 1 är till för alla med skrivklåda och har någon tur, så kan man få vinna en lektörs läsning av sin bok och kanske även ha turen med att bli utgiven.

Tro får man i alla fall göra!

Givetvis så har jag en hänvisning till kapitel 1 på min hemsida!

Där sätter jag även in klickbara länkar till mina vänner eller annat som intresserar mig.

Jag försöker att vara så anonym som jag bara kan och går därför under mitt alias liksom jag gör här inne i fokus.

Ta chansen och gör något roligt genom att börja med att blogga och visa upp era filmer och fotografier. Skriv allt från matrecept till att prata om era hundar, blommor och så vidare.

Svårt, nej, min skrivarvän som är pensionär fixade detta själv!

Titta gärna in på min hemsida och läs min blogg, se mina fotografier, läs mina dikter och glöm inte av att kommentera det ni ser och läser, för det är så kul att få veta vad ni tycker!

http://spanaren.filosoferar.se/

/kram Spanaren

Ps Kolla in min blogg idag, för där är DesK med angående ett tips på att torka nässlor!

Annons:
[Spanaren]
2010-06-01 21:30
#1

Tummen upp till Desk   för nu har jag lärt mig att lägga in banners och även att få dom klickbara!

Min länk till hemsidan hittar ni högst här upp i marginalen under rubriken Länkar /kram Spanaren

DesK
2010-06-01 21:46
#2

Jisses vilken jättestor tumme! Jag blir ju alldeles generad Skäms

Det är så trevligt att läsa om era bloggar och vad ni alla gör på nätet. Om det är någon fler som vill berätta om sin hemsida eller blogg så gör gärna det i gruppen 14. OT. Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Spanaren]
2010-06-02 15:56
#3

Desk, tack för att du fixade till min banners så att alla kan hitta mig i fall dom vill Flört

Ps Kolla här inne under länkar så hittar ni mig Tyst

Upp till toppen
Annons: