Annons:
Etikettpresentationer
Läst 2067 ggr
[TrevorS]
7/4/10, 2:31 PM

Berätta lite om min matblogg.

Som många här vet skriver jag en matblogg med en massor av recept. Alla recept är fria från animalier som ägg och laktos. Min ide med bloggen är att nå ut till personer som först och främst har allergier som inte tål, mejeriprodukter (laktos) och ovo (ägg). Men självklart är bloggen för alla, nyfikna, vegetarianer och veganer. Grunden är alla recept vegetariska och detta är på grund av att jag inte tål proteinet som finns i rött kött.

Det finns tyvärr inte så många recept än på glutenfritt, men det finns några recept på glutenfria våfflor.

För att inte glömma finns det en hel del olika brödrecept och alla är så klart fritt från mejeri och ägg-produkter.

Länk till min blogg:
www.metrobloggen.se/ekorre

Här finns samlingen på brödrecepten på min bloggt:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/search.jsp?query=br%F6d&blogId=19.9285742&blogName=Ekorre%27s+Veganrecept

Annons:
DesK
7/4/10, 3:21 PM
#1

Du gör en jättetrevlig blogg med många bra recept Glad Det är säkert många som har glädje av din blogg, även om man kan äta allt kan man ju ändå inspireras av dina recept.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[TrevorS]
7/4/10, 4:17 PM
#2

#1. Ja lite omväxling någongång då och då är alltid roligt. Jag älskar att testa något nytt inom matväg. Skrattande

Upp till toppen
Annons: