Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3950 ggr
DesK
3/3/11, 4:44 PM

Nu är nya ifokus på gång

Lär vad Niklas skriver på iFokus startsida om nya iFokus lansering.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
MonisN
3/4/11, 10:20 AM
#1

iFokus stängs idag vid lunchtid och återkommer med den nya versionen någon gång under helgen. Håll ut alla brödälskare!

Vi ses på nya ifokusGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


[TrevorS]
3/4/11, 1:20 PM
#2

Ska bli kul att se hur det blir. Skrattande

DesK
3/5/11, 8:58 AM
#3

Nu är nya iFokus igång. Allt fungerar inte riktigt ännu men iFokuskillarna jobbar med detta. Har du frågor eller stöter på något problem skriv det gärna här i tråden så svarar vi så snart vi kan eller skickar frågan vidare till iFokusgänget.

Hoppas att ni ska trivas! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Gnidde
3/5/11, 10:02 AM
#4

Det är dålig kontrast på vissa delar va texten exhär neranför finns en knapp märktvälj fil efter den finns en text men vad står det jag kan inte läsa det som står till höger om knappen likaledes är det svårt att läsa texten under namnet Desire i inlägget ovanför. I menyraden till detta inlägg fins två knappar som jag inte ser vad det är. Troligen hyperlänksknapparna till osynlighet utgråade

Hälsningar Gnidde.

DesK
3/5/11, 10:54 AM
#5

Gnidde jag tar upp detta som en buggrapport till iFokusgänget. Signaturtexterna har väl alltid varit lite blekare än övrig text.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonisN
3/6/11, 9:44 AM
#6

Oj, vad snopen jag blev nu när jag loggade in och såg det nya trots att jag visste att det skulle vara nytt!! Ska titta runt och se om jag hittar något att anmärka på.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


Annons:
MonisN
3/6/11, 10:29 AM
#7

Det jag sett så här långt är:

1. Det finns ingen snabbknapp att komma ner till senaste inlägg.

2. Bilder visas inte direkt i inlägget.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
3/6/11, 11:51 AM
#8

Båda felen kommer att åtgärdas rätt snart. De är rapporterade till iFokusgänget.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonisN
3/6/11, 12:07 PM
#9

Det finns ingen hem knapp heller.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
3/6/11, 12:13 PM
#10

Nej men det gör inget för om man klickar på sajtbannern kommer man hem Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonisN
3/6/11, 4:42 PM
#11

Mina vänner har också försvunnitRynkar på näsan

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


Denna kommentar har tagits bort.
DesK
3/6/11, 5:12 PM
#13

Mona du hittar dina vänner under meddelanden

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
MonisN
3/6/11, 8:14 PM
#14

Tidigare var det en egen flik bredvid sajterna där man såg vilka som var online, den är borta.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
3/6/11, 8:33 PM
#15

Den fliken finns under meddelanden --> mina vänner---> nu online  tog en stund innan jag hittade den också

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonisN
3/7/11, 8:04 AM
#16

Det var en försämring att behöva gå den omvägen.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


MonisN
3/8/11, 9:34 AM
#17

Man kan heller inte se alla sina uppdaterade inlägg som tidigare, bara tre stycken visas, vilket är trist. Sen skulle jag vilja ha namnen under avataren som förut.

Är jag gnällig nuObestämd

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


MonisN
3/8/11, 9:40 AM
#18

En del avatarer ser också ut som man tittar sig i en av speglarna i spegelhuset på Liseberg! Opropositioneliga Skrattande

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
3/8/11, 12:12 PM
#19

Anledningen till att man har flyttat våra namn till listen vid våra inlägg är att det tidigare var många namn som inte syntes helt och hållet, när de var under avataren. Jag har också noterat att en del avatarer är oprportionernliga och jag tror det beror på att alla nu har samma storlek på dem och därmed kanske vissa blir konstiga.

Det är fortfarande lite strul med inläggslistan över huvud taget, så vi får vänta och se om det blir bättre.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
3/14/11, 8:58 AM
#20

Nu funkar knappen "Första olästa" ni hittar den ovanför #0 till höger Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
MonisN
3/18/11, 6:09 PM
#21

Det är jättejobbigt nu att vara inne på iFokus. Det är nåt javascript som tar tid att ladda här. Det är ett problem dom borde lösa omgående. Ingenstans har jag mött på det här problemet, så det är inte min nyformaterade dator.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
3/18/11, 6:35 PM
#22

Problemet med det där scriptet är rapporterat och killarna jobbar med det

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonisN
3/18/11, 7:54 PM
#23

Det var ju bra!

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


MonisN
4/2/11, 10:52 AM
#24

Varför kan man inte prenumerera på trådarna längre? Eller är det jag som inte vet hur man görObestämd

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
4/2/11, 11:03 AM
#25

Tror det är en funktion som kommer tillbaka, till dess får vi helt enkelt skriva i trådarna vi vill följa.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
4/13/11, 3:59 PM
#26

Gnidde nu bör det mesta av det du nämner i #4 vara fixat. Beträffande länkkedjorna så markerar man först ett eller flera ord i sin text, då blir kedjorna synliga, sen klickar man på kedjan till vänster, då får man upp en ny ruta, där fyller man i hela länkadressen och därefter klickar man på infoga. Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: