Bakmaskin Recept & Tips

Tips på köksassistent

2014-11-17 19:47 #0 av: fridarebecka

Funderar på att köpa en köksassistent och undrar om ni kan tipsa mig om en bra som inte är allt för dyr(gärna under 2000kr)? Glad

Anmäl
2014-11-20 18:56 #1 av: Snovit79

Bra fråga, jag använder händer eller elvisp. 

Men Du ska kika efter W, ju mer dessto mer orkar de med (tyngre degar, som matbröd och vetebröd).

Någon annan som köpt nyligen? Har sett en drös vis facebook-grupper som köpt både på Ica, Lidl och Jula m.fl rätt nyligen.

Hjärta Jasmine, min älskade efterlängtade dotter - den vackraste ängel i himlen. Hjärta

Sajtvärd på Matbröd 

Anmäl
2014-11-22 23:10 #2 av: Anterrabae

För den pengen ska du ha tur och hitta en bra som är ny, tyvärr. Särskilt om den ska dra runt stora eller tunga degar. Men det finns bra begagnat. Kolla nätet, och håll dig till kända märken som Bosch, Kenwood och liknande.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Anmäl
2014-11-23 10:48 #3 av: fridarebecka

#2 jag har börjat inse det, och funderar på att köpa en riktigt bra begagnad istället, jag tror nog det är säkrare ändå Glad

Anmäl
2014-11-24 21:19 #4 av: DesK

Bra begagnat är vad du bör söka. Om du ska köpa nytt bör du upp i det tredubbla. Håll dig till de säkra inarbetade märkena som Ida sa, tillägger att elelktrolux assistent är en närmast outslitlig assistent

Désirée

Anmäl
2014-11-30 19:48 #5 av: fridarebecka

Vart en gammal men fräsch electrolux, samma modell som mamma haft i över 20 år :)

Anmäl
2014-11-30 20:49 #6 av: Anterrabae

Då blir den säkert kalasbra :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Anmäl
2014-12-01 21:10 #7 av: Snovit79

#5 Det var nog helt perfekt. Gamla brukar vara mer riv i och hålla läääänge. 

Hjärta Jasmine, min älskade efterlängtade dotter - den vackraste ängel i himlen. Hjärta

Sajtvärd på Matbröd 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.