Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2161 ggr
Luju
3/16/12, 12:41 PM

Till alla er te-drickare

Idag öppnades dörrarna för vår digitala te-stund här inne på iFokus.

Varmt välkommen in på Te i Fokus

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
MonisN
3/16/12, 6:55 PM
#1

Vad kul! Jag älskar teTungan ute

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
3/17/12, 11:28 AM
#2

Härligt med en sajt om denna fantastiska och mångsidiga dryck! Glad

Jag har lagt till länken i vårt länkgalleri.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
3/19/12, 2:07 PM
#3

mysigt, det ska vi kolla mer på. Glad

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Luju
3/24/12, 2:39 PM
#4

Te iFokus växer hela tiden och det är jag jätteglad över! Läs mer om vad som händer på Te iFokus i vårt nya nyhetsbrev

Välkomna in! Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Luju
4/3/12, 9:38 AM
#5

Tänkte ge en liten update på vad som händer på TiF.

Just nu har vi en tävling på gång där vi kommer att rösta på det mysigaste teminnet bland våra medlemmarr, kolla in och lägg ditt bidrag till tävlingen!

Te-cirkeln har börjat nu i veckan. Där väljer en medlem från TiF ut en tesort för varje månad där den som vill får testa tesorten och skriva en liten recention om vad denne tyckte om teet. Välkommen in och kolla vilket som är månadens te!

Ha en underbar dag
önskar

Värdinnan på Te i Fokus

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Luju
6/13/12, 11:47 AM
#6

Hejsan allihopa!

Det händer mycket på TiF just nu, så tänkte dela med mig lite av allt som pågår till er alldeles just nu

Vi har åter igen en tävling. Denna gång så handlar det i korthet om att utforma, på papper, eltt eget te utformat efter ett skogsväsen av eget val. Sista inlämningsdatumet är den 23/6. bara några dagar kvar alltså.

För ett tag sen startade vi en sajt-lek som heter "Svara fel". Det har varit så uppskattat att nu har vi sammaställt några av dessa frågor i två artiklar . Läs artikel 1, och artikel 2. Vill du delta i sajt-leken, gör det detta här.

Vi håller fortfarande på med vår Te-cirkel. Denna månad är det Symfoni som är vår tecirkel-värd och teet som vi ska smaka är Voyage, Indian Chai. Läs mer här för att se vilka recentioner som har kommit in nu, och du är varmt välkommen att lämna din egna recention.

Varmt välkommen in och till vårt digitala tebjudning.

Hälsningar värdinnan Luju

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: