Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1957 ggr
Rita-S
11/17/11, 8:52 AM

Ny julblogg!

DesK är snäll och har tillåtit mig att stoppa in litet smygreklam såhär i höstmörkret!

Jag och min bästa kompis har alltid varit julgalna. Jag är ju som många kanske vet även värd för julen.ifokus.se, och sorgen var stor när min kompis flyttade hem till Oslo och våra tomtverkstader hela oktober och november fick ett avslut.

Nu har vi därför beslutat at öppna en julblogg tillsammans, så vi kan ha "tomtverkstad" där som en substitut till att faktisk ha tomtverkstad tillsammans!

Bloggen heter "Pasjon for jul", och är på norsk, men vi har stoppat in en översättningswidget som erbjuder översättning till både engelsk och svensk. I och med att det är google translate kan det i bland bli något underhållande gramatik men det fungerar oftast hyfsat  bra Cool

Ni är välkommen in och läsa! Vi kommer bliogga om alt från presenttips, minner från barndommen, filosofera, recept, bilder och annat! Alt som hör julen till helt änkelt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
[TrevorS]
11/20/11, 6:24 PM
#1

Kul blogg. Skickade en fråga via PM till dig också. Skrattande

Rita-S
11/20/11, 7:07 PM
#2

såg det! Skrattande

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[TrevorS]
11/20/11, 7:21 PM
#3

Skrattande

DesK
11/20/11, 7:22 PM
#4

Rita vilken härlig julblogg du och din kompis gör! Kyss

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Rita-S
11/20/11, 7:28 PM
#5

Tack! :D Fast med att använda översättaren kan det i bland bli lite underhållande. En annan svensk kompis fick asflabba litet när google translate tyckte knäck var samma som Crack Cool

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: