Annons:
Etikettbakprat
Läst 4518 ggr
DesK
9/29/11, 7:58 PM

Slickepott?

Jag har en urbra slickepott som är av hårdplast, lika hård som en plastskål. Denna funkar även till mycket stora och bastanta degar, till skillnad från de vanliga mjuka slickepottarna.

Nu till min fråga! Var köper jag sådana slickepottar? Jag hittar bara de vanliga mjuka slickepottarna och nägra hårda slickepottar (degskrapor) utan skaft, vilket inte heller är särskilt lyckat. Har någon sett en sån slickepott som jag menar? I sådana fall, var?

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
MonisN
9/30/11, 8:30 PM
#1

Oh ja, en sån hård och tunn slickepott har jag också! Den är den bästa som finns, och jag vakar över den som en hök, för om den försvinner eller blir förstörd så vet jag att det blir svårt att hitta en ny. Jag har försökt, men hittar ingen. Tror jag köpte den i någon billig affären för många år sen.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


[Tassy]
10/12/11, 1:22 AM
#2

tupperware har sådana, du får gå på plastparty! Flört

DesK
10/12/11, 8:48 AM
#4

Tassy ja det har du rätt i, gäller bara att hitta nån som säljer sånt Glad Tack för bra länk, jag lägger till den i länkarkivet både här och på Matlust Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[TrevorS]
10/12/11, 9:12 AM
#5

Jag har en hård slickepott i silikon som är urbra men även en mjuk också, beror på om jag använder en hård eller mjuk/lös smet vilken jag använder.

[Tassy]
10/17/11, 10:21 PM
#6

hittade en på åhlens idag! Glad

Annons:
Anterrabae
10/18/11, 11:05 AM
#7

Tupperware har inte kvar sin helhårda slickepott, den är uppdaterad till silikonslickepott. Också super, men klarar inte tunga, stora degar lika bra som den helhårda.

Jag skulle vända mig till åhlens eller nätbutiken som läknades till ovan..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
10/18/11, 12:08 PM
#8

#7 Ajdå, det var tråkigt att de har slutat med den. Men tur som sagt det finns alternativ Glad

Anterrabae
10/18/11, 12:14 PM
#9

om det hänt något med ens gamla tw-slickepott och lämnar in den för byta får man deras lilla silikonpott istället.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
10/18/11, 4:17 PM
#10

Toppen då kollar jag på Åhléns Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2/5/12, 11:28 AM
#11

Åhléns har tyvärr ingen sån riktigt hård slickepott Gråter

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
2/5/12, 11:34 AM
#12

men rackarns då! Rynkar på näsan

Ska den vara helt knallhård, typ oböjlig?

DesK
2/5/12, 11:36 AM
#13

Ja som en smörkniv av hårdplast eller som en vanlig plastbunke, annars är det jättesvårt att få ut stora tunga degar ur jäsbunken.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
[Tassy]
2/5/12, 11:37 AM
#14

Då vet jag vad du menar.

Jag ska hålla span efter en sådan Glad

DesK
2/5/12, 11:40 AM
#15

Tack! Kyss

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[sagalina123]
2/24/12, 5:02 PM
#16

Jag vet exakt vad du menar för slickespott, köpte mina på ikea, de är stenhårda och fungerar helt perfekt till deg!

DesK
4/5/12, 1:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Yippie! Nu har jag fått tag på en sån slickepott Skrattande Det följde med lite till Oskyldig

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonisN
4/5/12, 1:52 PM
#18

Grattis till både den och apparatenGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


[Tassy]
4/5/12, 3:11 PM
#19

Hipp hipp, hurra! Äntligen! Skrattande

storost
4/5/12, 6:25 PM
#20

Grattis!!

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

Annons:
[sagalina123]
4/6/12, 1:51 PM
#21

Grattis!

Upp till toppen
Annons: