Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1354 ggr
DesK
2011-09-26 11:35

Nya funktioner

Killarna bakom iFokus utvecklar nätverket hela tiden, vilket vi som användare får glädje av. De senaste nya funtionerna är:

Mini-löpsedeln som du hittar under varje tråd

Bra inläggknappen som du hittar under varje inlägg. För varje gång någon klickar där ökar siffran i den grå rutan längst till höger

För att iFokus ska kunna bli så bra som möjligt önskar Niklas att så många som möjligt svarar på hans fråga Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
DesK
2011-10-01 10:36
#1

En annan lite äldre ny funktion är att alla kan skapa kluringar Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2011-10-04 08:58
#2

Bra inläggknappen har nu flyttat! Den raden är nu centrerad längst ned, men Bra inläggknappen finns längst till vänster. Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2011-10-14 21:16
#3

Vill bara påminna om Bra inlägg-funktionen, använd den gärna när ni ser något bra här på sajten. Den funkar ungefär som Facebooks gilla-knapp men bara internt inom iFokus.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2011-10-21 10:45
#4

Nu kan du samla Guldmynt inom iFokus, dessa kommer du framöver att kunna använda till extrafunktioner på iFokus. Glad Vi ska ha lite kul också Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
2011-10-24 16:18
#5

vart samlar man dem då?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
2011-10-24 17:55
#6

Du hittar guldmynten i den blå remsan under Mina iFokussajter till höger, när du ser ett Guldmynt där så klicka på det och det sparas på din personliga sida. Observera att det bara är du själv som kan se hur många Guldmynt du har sparat Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Anterrabae
2011-10-24 18:37
#7

Aha, tja det visar sig om jag kan se dem. jag har ju invergerad högkontrast inställnig på min dator, så småbilder rationaliseras bort. tex knapparna i skrivrutan, de är tomma fyrkanter, så får man hålla musen över för att få text på vad knappen är för något.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
2011-10-28 13:46
#8

Aj då ja då kanske du inte ser dem, även om remsan har samma bredd som fältet ovanför.

Nu har guldshoppen öppnat du kommer dit genom att gå till din skattkista och klicka på Guldmyntsshoppen under skattkistan Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
2011-10-29 23:02
#9

Det verkar som att remsan inte ens finns i mina inställningar… hitter inget alls om den. Får gå över till vanligt och se efter vart jag ska leta.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
2011-11-06 11:38
#10

Alex har lagt in en bra beskrivning om hur det fungerar med guldmynten inne på Support Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: