Annons:
Etikettbakprat
Läst 2057 ggr
[TrevorS]
8/12/11, 11:23 PM

Tips att komma ihåg att mata?

Vad brukar ni göra för att komma ihåg att mata eran surdegsgrund?

Annons:
MonisN
8/13/11, 12:25 AM
#1

Jag blir påmind varje gång jag öppnar kylskåpet! Bakar ju varje vecka så det sitter i ryggradenGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
8/13/11, 8:29 AM
#2

Jag bakar så pass ofta så det ger sig själv för min del också. Ett tips annars är att sätta en lapp på kylskåpsdörren och att ha en bestämd dag i veckan som man ser över sina surisar Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[TrevorS]
8/13/11, 9:49 AM
#3

En lapp kan nog vara något för mig tror jag, bakar ju inte lika ofta med surdegsbröd som tidigare, har egentligen inte tröttnat mer än att jag misslyckats ett par gånger nu, men tror det är värmen, det är rätt fuktigt i den här staden också.

MonisN
8/13/11, 10:21 AM
#4

Lappar funkar inte för mig. Man blir så van vid dom att man inte tänker på dom. Att skriva i almanackan funkar bättre för den måste jag vända blad på varje vecka.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
8/13/11, 11:08 AM
#5

Ett annat tips är att ha en notis på datorskärmen som poppar upp varje gång man startar datorn Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
8/25/11, 2:45 PM
#6

Jag har suris-matar-dag på måndagar, men oftast så behöver jag inte komma ihåg då det ger sig själv. Bakar oftast varje vecka.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Upp till toppen
Annons: