Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1933 ggr
zissi
2010-12-13 10:07

Trevlig lucia!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu sett på luciamorgon på TV och blev helt betagen i ungdomarnas fina röster (Södra latins kammarkör). En av mina väninnor har sitt barnbarn med där så jag hade fullt sjå att leta efter honom Glad. Alla strutbeklädda gossar såg nästan lika dana ut i mina ögon Obestämd, det ska jag naturligvis inte säga till stolta farmor Flört.

Önskar alla matbröds-vänner en fin luciadag! Här i Östergötland har vi -10 grader, massor med snö dock ingen sol idag.

Annons:
MonisN
2010-12-13 10:18
#1

Tack zissi, jag önskar dig detsamma! Jag såg också Lucia på tv och tyckte det var ett av de bättre luciaprogrammen de senaste åren. Fantastisk kör, men Lucia var väldigt stel med utstående armar. Såg jobbigt ut att stå så där knasigt. Vi skrattade lite åt killarnas tejpade strutar, men visst var dom sötaSkrattande

Här i Göteborg visar mitt kvicksilver -8º och en uppgående solGlad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


DesK
2010-12-13 13:50
#2

Tack Zissi för den stämningsfulla bilden Glad Södra latins kammarkör har jag bara lyssnat på på plats för längesen.  Jag önskar också alla en trevlig Luciadag.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

storost
2010-12-13 16:49
#3

Tack zissi, jag önskar dig detsamma!

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

Upp till toppen
Annons: